Geplaatst: 17-02-2007 18:12
[74556] Het motorelectronica aparaat in de motorruimte is verbrand. Ik heb een gebruikte gemonteerd, de motor slaat wel aan maar na ongeveer 3 sec slaat deze weer af. De auto heeft geen transpoder in de sleutel maar wel een alarm (origineel). Is het mogelijk om motorelectronica bij dit type voertuig uit te wisselen of moet er een nieuwe in en kan het iets te maken hebben met het alarm?