Geplaatst: 21-02-2007 20:16
60000 km gedraaid, kwam binnen met slecht lopende motor, na rommelen aan kabelboom bij verstuivers ging motor weer op 4 poten draaien, kabelboom vervangen .....starten lopen.
na paar uurtjes staan weer starten, wel aanslaan maar niet op toeren komen. Draait 400 toeren en reagert niet op gaspendaal, wanneer balgje bij filter word gebruikt en dus wat druk op brandstof systeem wordt gezet gaat motor goed draaien en reageerd weer goed.
Starttoeren tal is +/- 250-300 rpm, gallerij druk ongeveer 300 bar, verstuivers ook goed.
Iemand ervaring qua lekkage of druk verlies in de pomp???
Kan geen uitwendige lekkages ontdekken.