Geplaatst: 26-02-2007 18:09
[75207] bij rijden op de snelweg zo rond de 90/100 kmp/u kun je in een keer geen gas meer geven en slaat hij uitendelijk af dan even een paar minuten wachten en dan kun je gewoon weer verder rijden wie kan mij helpen het probleem te vinden
grt remko