Geplaatst: 27-02-2007 19:30
houd in bij optrekken en doortrekken, stationair goed
bij stationair test benzdruk goed -vonk goed-ploft vrijwel niet in in of uitlaat-co goed-staat optijd
ontsteking kompleet vervangen voor gebruikte
weet niet of injector sturing constand is dat is voormij belast niet te meten
geeft geen plof als hij wel weer oppakt(zou uitvallen computer kunnen zijn)
wie kan mij opweg helpen?
bvd