Geplaatst: 05-03-2007 9:47
[75823] Soms onder het rijden geen gas kunnen geven foutcode lampje aan. Dan even gas pedaal los laten en dan kan men weer gas geven storingslampje gaaat dan ook uit dan gaat het weer een poos goed en dan is het soms 3 keer achter elkar raak. Foutcode uitgelezen met bosch kast onbekende fout.