Transit springt uit versnelling

3 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-05-2005 11:44

[32152] Heb een Transit die uit z,n 1e en 2e versnelling springt.

Schakelkabels en afstelling al gecontroleerd, mechaniek boven op de bak er afgehad en gecontroleerd, is goed.

Zit dit dan in de bak? heeft iemand dat al eens gehad??