Geplaatst: 27-05-2005 11:44
[32152] Heb een Transit die uit z,n 1e en 2e versnelling springt.
Schakelkabels en afstelling al gecontroleerd, mechaniek boven op de bak er afgehad en gecontroleerd, is goed.
Zit dit dan in de bak? heeft iemand dat al eens gehad??