Geplaatst: 29-09-2005 0:04
Hallo,
We hebben een probleemauto staan. De volgende klacht doet zich nl voor. Na een koude start gaat af toe het storingslampje branden. Uitlezen- storing in de luchtpomp. Hier komt ook iedere keer water in, slang waar deze lucht vandaan haalt al verplaatst, ugr klep al vervangen. niets helpt! Iemand al vaker deze klacht gehoord en een oplossing....?
Alvast bedankt. Jan