Geplaatst: 30-09-2005 19:50
Mijn oude auto valt vaker weg onder het rijden, als je het gaspedaal loslaat en weer intrapt loopt hij weer. denk zelf dat de vonk wegvalt. heb hem uitgelezen, zit geen storing in. heb bobine al omgewisselt zonder resultaat. heeft dit al iemand eerder meegemaakt?