Geplaatst: 30-09-2005 10:03
[39352] Hoe kunnen de remblokken bij een W210 het beste vervangen worden?
Is het alleen mogelijk wanneer de complete remklauw losgehaald word?
Ik kan mij herinneren dat bij bv de 190 (serie (W201) de remblokjes met het losdraaien van 2 kleine boutjes simpel eruitgeschoven konden worden..