Geplaatst: 02-05-2007 8:51
[79498] als de buitentemperatuur hoger is 20 graden of de zon staat op de auto dan werkt de centraledeurvergrendeling niet en de binnen verlichting werkt dan ook niet.
ook als ik heb geredenen en trek de sleutel uit het contactslot en de binnen verlichting niet gaat branden dan weet ik dat de deurvergrendeling ook niet zal doen.