Geplaatst: 02-05-2007 23:02
[79565] hoy ik heb een groot probleem ?
ford transit start niet geen compressie kleppen blijven hangen ?
klant heeft ,s morgens de auto nog gebruikt geen probleem
daarna deze klacht
brandstof krijgt hij,draait snel rond,aantrekken helpt niet,geen storingscode aanwezig
bvd