Geplaatst: 05-05-2007 9:48
[79704] Hoi,
Ik heb hier een Frontera B die een paar keer niet aansloeg wanner de motor warm was. Na een tijdje te hebben afgekoeld slaat hij wel aan, aldus de klant . Deze storing komt slechts af en toe voor en ikzelf heb hem in de werkplaats nog niet meegemaakt. Dus alle signalen die ik heb gemeten zijn in orde. Mijn vraag is of iemand ooit deze storing heeft meegemaakt en in het schema van Vivid wordt gesproken over een apparte ontstekingsmodule. Zit deze er daadwerkelijk ook op en zo ja waar kan ik hem dan vinden.
Groeten Emiel