Af en toe niet aanslaan bij warme motor

2 reacties

Merk
Opel
Model
Frontera
Type
Onderwerp
Motorcode
Y2.2SE
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-05-2007 9:48

[79704] Hoi,

Ik heb hier een Frontera B die een paar keer niet aansloeg wanner de motor warm was. Na een tijdje te hebben afgekoeld slaat hij wel aan, aldus de klant . Deze storing komt slechts af en toe voor en ikzelf heb hem in de werkplaats nog niet meegemaakt. Dus alle signalen die ik heb gemeten zijn in orde. Mijn vraag is of iemand ooit deze storing heeft meegemaakt en in het schema van Vivid wordt gesproken over een apparte ontstekingsmodule. Zit deze er daadwerkelijk ook op en zo ja waar kan ik hem dan vinden.

Groeten Emiel