Geplaatst: 15-05-2007 18:24
[80384] Weet iemand wat het zou kosten als je stofhoezen kapot zijn?
Ik weet alleen niet of het de binnenste of de buitenste hoezen zijn.
En mijn koelvloeistof lekt ook iets (als je voor de auto staat lekt ie links voor iets) want er ligt elke keer als de auto even stil staat een klein plasje onder de auto. kan iemand mij helpen??????