druk in koelsysteem

7 reacties

Merk
Suzuki
Model
Baleno
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-05-2007 20:48

[80895] al geruime tijd verliest de auto koelvloeistof. hij bouwt druk op. je blijft koelvloeistof bij vullen.

dus toch maar de koppakking vervangen.

koelsysteem schoongespoeld met een middel.

kleine kras in de cilinder maar toch de kop er weer op gezet.

de motor hierna afgevuld met water en de verdamper afgesloten zodat er geen druk van de verdamper op het koelsysteem kan komen. en toch bouwt hij nog steeds veel druk op. 20 km rijden en een halve liter koelvloeistof bij vullen

kan het de waterpomp zijn?