Geplaatst: 22-05-2007 21:00
[80833] Wie weet een oplossing. mijn airco werkt niet, het lampje op de schakelaar (econ) waar je de airco mee
uit schakeld blijft altijd branden deze is niet meer aan of uit te zetten.
storingen uitgelezen. hoge druk zender onderbreking/plussluiting.
de druksensor heeft drie aansluitingen. op de electr. schemas`s staan allemaal sensoren met twee of
vier aansluitingen. ik heb op twee draden spanning staan en de ander is massa.
de ene draad zal de fan aansturen en de ander de pomp.
Voor ik onnodig onderdelen ga vervangen kan iemand mij advies geven.
BVD