4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-10-2005 12:09
[39875] wie kan mij vertellen wat de klepspeling is.
Ik heb de inlaat op 0.20mm en de uitlaat op 0.30mm maar dit ding blijft tikken als een gek.
Groet Thijs