Geplaatst: 13-10-2005 9:52
Focus 1800 TD 90pk Brandstofpomp is van het type VP-Bosch houdt in bij ca 60 km/h. EGR klep bedrading gerepareerd, 1 draadje was afgebroken, gaf dit ook als storing aan. Probleem is nu nog. Brandstofilter is vervangen. Slangetje van turbo ontlastklep was gebroken, nu vervangen. Wat je wel merkt als je iets hoger stationair draait dan is het net of hij niet helemaal lekker loopt. Stationair merk je hier niets van. Wie nog een tip.