crossauto met golf 2.0 16v kr blok

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-05-2007 22:24

[81153] misschien beetje aparte vraag maar wij komen er even niet uit:

zijn bezig met een 2.0 16v motor met dubbele webers.

probleem is dat de motor na een rondje of 2 begint over te slaan op 3 cil.

nu hebben we gekeken naar bougie,s en dan valt op dat telkens 1 bougie helemaal zwarts is.

dus bougie,s vern en kabels gewisseld maar probleem blijft zich voordoen.

nou vinden wij ook de vonken erg zwak(beetje roodkleurig en niet sterk)

ook hebben we 3x de bobine gewisselt en ontsteking+module vervangen.

probleem blijft zich voordoen.

of zal het zijn dat 1 cilinder gewoon verzuipt?

wij weten het even niet meer....

tips zijn van harte welkom

alvast bedankt!

Topic door moderator naar VW verplaatst.