Geplaatst: 20-10-2005 20:53
Goeie dag,
Klant trok vanavond zijn wagen tot hier - wil niet starten - demarreert goed. Geen mazout aan injectors. Elektronische pomp. Slechts 50.000km. Waar beginnen we morgen best mee ? Had al eens problemen, toen uitgelezen met FDS - geen foutcodes - na lang genoeg starten sloeg deze plots aan. Iemand ervaring mee ?
Dag bij voorbaat !!!