Geplaatst: 20-10-2005 18:58
[40670] Deze auto trekt constant iets naar rechts onder het rijden, laat je de auto door trekken dan is het weg. Uitlijning gecontroleerd is goed, voorste veerpoten andere onder gehad geeft ook geen resultaat. Weet iemand wat dit kan zijn?