Geplaatst: 24-10-2005 15:57
Hallo,
ik rijdt met een VW LT 2.5TDI 102pk bwj 1999 80000km
De bus rijdt perfect in stadsverkeer, eens de bus 90km/h rijdt en je accellereert bij naar 120 ofzo valt het vermogen weg.
Precies of je rijdt vanaf dan zonder turbo,als je dan de motor stil legt en terug start werkt ze terug normaal tot je weer boven die 110km/h wil....
Er is reeds dieselpomp geregeld (2x) , brandstoffilter vervangen
debietmeter is vervangen een elektrische klep ......
De garage zegt dat nu de turbu dient vervangen te worden , maar
ik denk niet dat het dat is.
Weet iemand hier raad mee,???