3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-10-2005 23:18
De achterruitverwarming van mijn 146 is kapot.Welke stappen in welke volgorde moet ik nemen om de storing op te lossen? Relais is niet de oorzaak