Loopt hoog stationair

8 reacties

Merk
Renault
Model
19
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-10-2005 15:23

[41421] Ik heb pas geleden een renault 19 gekocht..

Hij loopt erg hoog stationair, zon 3000 tot 4000 toeren

dit kwam voor het eerst toen ik moest afremmen en de rem indrukte met de koppeling ingedrukt..

wie weet wat het probleem is??

het is een 19 met carburateur motor en hij is van 89!

ik heb de carburateur al helemaal schoongemaakt en alle pakkingen vervangen, maar het probleem doet zich nog steeds voor!