Geplaatst: 01-11-2005 0:31
[41486] Wanneer hij draait en je geeft gas maakt hij een kloppend geluid (precies in het inlaatspruitstuk) Heb reeds nieuwe bougies gestoken want draaide eerst op 3 poten (nu nog soms) :s Heb injectors eens losgedaan en ze injecteren nog allemaal (heb ook overal sturing aan de injectors). Heb compressietest gedaan en deze was ook goed. Toch heeft deze wagen geen vermogen tijdens het rijden (max 140 met véél geduld) Heb vervolgens het rechter gedeelte van de motor gedemonteerd in de hoop een ingelopen nokkenas te vinden of iets dergelijks maar tevergeefs. Motor tikt ook op stationair toerental (hydraulische klepstoters versleten?) Maar ze hebben me gezegd dat ze wel wa miselijk draaien (boxer)motor : 200.000 km