Geplaatst: 29-10-2005 15:04
[41291] Mijn Opel Zafira heeft sinds kort het probleem dat het lampje van de abs blijft branden. Als ik het contact uitzet en weer aan is het lampje uit.
Volgens de diagnose is wielsensor linksvoor open cirquit, maar als de foutcode aanwezig is en ik ga rijden is volgens de datalijst de wielsnelheid perfect.
Wie heeft hier een verklaring of oplossing voor?