Geplaatst: 21-02-2007 19:41
[74853] Krijg morgen een Vito waar gloeilamp van blijft branden. is nog een oud type (geen CDI). Dacht om en nabij 2000. Gloeibougies zijn nieuwe en gloeirelais ook. Vanaf stekker van gloeirelais naar gloeibougies geen onderbreking in de draden. Wij weet raad?