Gloeilamp blijft branden

13 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
110D
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-02-2007 19:41

[74853] Krijg morgen een Vito waar gloeilamp van blijft branden. is nog een oud type (geen CDI). Dacht om en nabij 2000. Gloeibougies zijn nieuwe en gloeirelais ook. Vanaf stekker van gloeirelais naar gloeibougies geen onderbreking in de draden. Wij weet raad?