Geplaatst: 27-02-2007 16:59
[75440] Wie kan mij helpen.
Renault scenic met 16i 16v bouwjaar 2003 en automaat .
Alle sensoren uitgewisseld en meetwaarden gelezen.
Deze auto houd in bij ongeveer 2000 omw hoogste stand automaat en ongeveer gas dicht.
Bij konstant rijden voel je hem stoten ,als hij niet trekt
b.v.d
marco