Geplaatst: 28-02-2007 12:32
[75505] Auto geeft na ongeveer 7 Km (warme motor) de foutcode's P0265 en P0271. Verstuivers cilinder 2 en 4 circuit hoog. Het lampje gaat branden en gaat pas uit als het weer gereset wordt.
Verstuiver cilinder 1 en 2 zijn gewisseld en probleem komt weer terug op cil. 2. Verstuivers zijn dus goed.
Bobine is van het merk electrofil, sagem-bobine's kunnen ook voor deze problemen zorgen, heb ik op deze site nagelezen.
Bedrading geheel losgehaald vanaf ECU naar verstuivers en is als nieuw.
Komt het ooit voor dat er een ECU stuk gaat bij deze type's??
Iemand nog andere opties??
Alvast Bedankt, groeten Willy