3 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-02-2007 19:36
[75459] Wat is de vervaningstermijn van de distributieriem van een 206?
Het is een 1.4i TU3JP KFWA motor.
Alvast bedankt voor een reactie.