2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-11-2005 19:13
[41539] Ik krijg morgen een Jaguar S-type binnen met een kapotte lamp van het dimlicht. Kan iemand mij vertellen wat voor een lamp hier in zit, zodat ik deze bij de grossier kan meenemen?
Alvast bedankt!
Jan