Geplaatst: 04-11-2005 20:23
[41738] Heb dit probleem reeds aangekaart! Het lichtje brandt en ralenti is niet 100%. Volgens opel-dealers is dit een ziekte van de 16 X-EXL, 16 klepper. Motor moet open, kleppen ruimen en alles terug monteren : kostprijs minimum 1500 euro!!!!!!!!!!!!!
Is dit waar????????????????????
Jan