Geplaatst: 28-01-2006 23:45
[48013] Via de hbase van van heck hebben we nu al het 3de stuurhuis gemonteerd en nu na een week is het weer lek. Het is wel elke keer garantie maar het werk wat je er mee hebt. Heeft iemand dit ook mee gemaakt en weet wat er aan te doen is. Is orgineel misschien beter maarja dan moet ik het zelf voor garantie vergoeden. Iemand een idee???