ABS-lampje

4 reacties

Merk
Daewoo-Chevrolet
Model
Espero
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-01-2006 21:20

[47815] Hallo Ik heb het volgende probleem: De Daewoo Espero van mijn

dochter heeft het volgende storing.Tijdens het rijden gaat het ABS-lampje branden.Zij is toen met de auto terug gegaan naar het

bedrijf waar zij deze auto heeft gekocht een maand geleden.Tij

dens de rit naar het bedrijf gingen opeens eenheleboel lampjes branden op het dashboard.De verlichting ging zwakker branden

en de R.A.W knipperde 2x en stopte ermee.Volgens de heren van het bedrijf kan of de dynamo stuk zijn of iets met het motor-

management.Is er iemand bekend met het probleem? Vr.gr