Geplaatst: 26-01-2006 21:20
[47815] Hallo Ik heb het volgende probleem: De Daewoo Espero van mijn
dochter heeft het volgende storing.Tijdens het rijden gaat het ABS-lampje branden.Zij is toen met de auto terug gegaan naar het
bedrijf waar zij deze auto heeft gekocht een maand geleden.Tij
dens de rit naar het bedrijf gingen opeens eenheleboel lampjes branden op het dashboard.De verlichting ging zwakker branden
en de R.A.W knipperde 2x en stopte ermee.Volgens de heren van het bedrijf kan of de dynamo stuk zijn of iets met het motor-
management.Is er iemand bekend met het probleem? Vr.gr