Geplaatst: 06-11-2005 23:58
[41871] hello beste autoliefhebbers.
heb laatst een kever gekocht van 1975 heb hem volgegooit met super 95.
dat had die niet zo graag ;-)
moet ik loodvervanger bijkappen of is super 98 genoeg?
alvast bedankt voor jullie antwoord