Geplaatst: 30-01-2006 23:38
Kan mij iemand helpen hoe ik bij een pt-cruiser de distributieriem vervang de krukaspolie heb ik kunnen verwijderen maar het grooste probleem is aluplaat waar de servopomp op gemonteerd is .ik heb geen plaats genoeg om ze de demonteren .moet die motor er soms uit ?????