Geplaatst: 27-01-2006 13:32
[47857] Hallo,
Deze Escort loopt stationair goed.Bij optrekken houdt de auto af en toe (en dat geheel willekeurig)in alsof deze plots geen vonk of brandstof krijgt.Gisteravond is hij in zo"n situatie zelfs afgeslagen.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Alvast bedankt.
Koos.