Geplaatst: 26-01-2006 23:04
[47830] Ik heb hier een volvo v40 1.9 td en heb de cili nderkop vervangen i.v.m.lekkekoppakking, (gelukkig want de voorkamers lagen los)maar nu eeft de klant gebeld dat de auto nog steeds olie lekt, komt bij distributie zijde vandaan, heeft iemand hier ervaring mee?