Geplaatst: 29-01-2006 20:38
[48077] Hallo allemaal,
kwam vorige week een klant met een Freelander met een 20ltc motor die niet meer wil starten. blijkt de zekering te zijn gesprongen van de startsolenoide. Een nieuwe erin maar ook die gaat kapot. Heb inplaats van de zekering een draadje gemaakt met 2 stekkertjes en hij start weer zonder problemen. Maar er is natuurlijk wel iets aan de hand. Heeft iemand eerder zoiets gehad?
mvgr HH