Geplaatst: 07-03-2007 16:30
[76014] geachte kollegas,
is het echt zo dat de automaatbakken van de volvos en dan met name de 850 serie van omstreek 93 tm 96 erg snel kapotgaan?
Een klant overweegt aanschaf van een dergelijek auto, maar wil beslist een automaat, wie heeft hier ervaring mee?