Geplaatst: 11-03-2007 18:28
[76268] Hallo,
Mijn bmw is na de wasstraat (met veel problemen) een heel stuk langzamer geworden. Vooral onderin de toeren.
Nu meet ik met bosch apparatuur: inlaat lucht temperatuur 40 graden celcius.
Dus dan denk ik dat mijn inlaat lucht temperatuur meter defect is. Ik heb dit nog niet gemeten.
Maar in hoever is dat signaal belangrijk voor de motor? Wrd mijn motor daar echt stuk langzamer van?
De motor schommelt ook een beetje in de toeren bij stationair toerental.
Mvg,
Frank