Geplaatst: 12-03-2007 22:21
[76357] Gevraagd een oplossing voor het volgende probleem: Volvo 460 2.0 lpg/benzine multipoint automaat. Wil niet meer lopen bij het starten net of hij op 1 of 2 cil loopt maar pakt niet door.Zowat alles vervangen en gecontroleerd [ ecu bdp sensor verdeelkap rotor bougies en kabels] compressie gemeten klepspeling controle distributie timing. Benzine in de inlaat gespoten dan gebeurt er helemaal niets. Lpg afgesloten ook geen verschil.Voor mijn gevoel is het ontsteking kwestie maar heeft wel vonk. Er zit een renix ontsteking op[bobine ook al vervangen] Wie heeft de oplossing.