Geplaatst: 05-03-2006 16:20
Tijdens onze laatste proefrit met deze wagen hebben we gemerkt dat net voor de noodloop optreedt het luchtmassadebiet heel even naar beneden valt. Hiermee was voor ons bevestigt dat het niet om een mechanische storing en dat er ook met de turbo niets mis is maar dat het om een elektrische storing ging.
We hebben de bedrading en ook de stekker gecontroleerd van de injectieberekenaar en nu bleekt op de middelste stekker een lichte vorm van corrosie te zitten. De contacten zijn gereinigd en ondertussen gaat de wagen niet meer in noodloop.
Zeer waarschijnlijk is het ^probleem hiermee dan ook opgelost !