Geplaatst: 07-03-2006 17:35
[51108] bij goed warme motor (bijv.na file) begint de motor klinkt het alsof hij op 3 cilinders gaat lopen
inhouden en ploffen in de uitlaat
wat al vervangen is : bobine blok , bougies, bougie kabels
met de kts geen foutcodes
als het probleem zich voordoet en je trek de injectoren los duis het niet duidelijk op 1 cilinder (tip van fiat injectoren konden nog wel een stuk gaan)
compressie is gemeten en is op alle cilinders gewoon goed en hetzelfde
bij het lostrekken van de bobine kabels blijft de motor wel lopen bij 2 of 3 los bij 1 of 4 valt hij uit
lambda sonde pendeld ook gewoon
co staat op 0%
graag ideen