Geplaatst: 10-03-2006 20:03
na aanschaf van deze golf, zag ik de stekker los liggen van de lambdasonde, na deze weer ingestoken te hebben loopt hij beroerd. trekt je hem los loopt ie weer als een zonnetje.
bij stekker los 9% co
bij stekker vast 12% co
heb lambda-sonde gemeten en pendelt als ik het goed zie gewoon tussen de o en 1 volt, dus lijkt me goed.
heb al iets gelezen over de massa's, maar moet dit echter nog gaan proberen.
het betreft cabrio 1.8 72kw 2H-blok
iemand een suggestie
alvast reuze bedankt.