Geplaatst: 11-03-2006 9:59
[51385] Hoi ik heb hier een golf IV waarvan de km tellersensor geen signaal geeft. Het tandwiel rondsel in de bak wordt niet aangedreven. Is er in de versnellingsbak iets kapot ? moet deze open of is het ABS signaalte gebruiken ?