Geplaatst: 15-03-2007 21:04
Hoi,
Ben bezig met elektronische tempomat cc set in een een BMW E36 te bouwen, er zit geen handleiding bij dus moet het een en ander zelf uitzoeken.
set is afkomstig vanuit een xanta meen ik, nu weet ik dat vdo erg veel verschillende regeleenheden voor verschillende merken heeft ontwikkeld, zelfs zover dat aantal merken de set standaard nieuwbouw levert. dat terzijde mijn vraag;
*is het zo dat het snelheid sigaal geprogrammeerd moet worden? blok of sinus en bpm's? hoe precies?
*weet iemand de plek en kabelkleur van tacho-signaal ala e36? (motorruimte liefste)
*wat voor voeding wil de tempomat; geschakeld of continu?
*snelheids signaal is neem ik aan wit rood kabel?
*verder bedrijfsrem en koppelings schakelaar?
alvast bedankt.