Geplaatst: 11-05-2007 19:15
Hallo allemaal.
Heb het volgende probleem.
De motor loopt zeer slecht stationair zowel bij koud als warm.Soms wil ie nog weleens afslaan.
En bij vlot rijden houdt ie erg in en heeft voor me gewoon niet het vermogen wat ie zou moeten hebben.
Stationair schudt de motor ook.
Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp.