Slecht lopen

7 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
156
Type
156
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-05-2007 19:15

Hallo allemaal.

Heb het volgende probleem.

De motor loopt zeer slecht stationair zowel bij koud als warm.Soms wil ie nog weleens afslaan.

En bij vlot rijden houdt ie erg in en heeft voor me gewoon niet het vermogen wat ie zou moeten hebben.

Stationair schudt de motor ook.

Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp.