Geplaatst: 11-05-2007 20:18
[80154] heb een probleem met een t4 ik meet geen turbodruk in mijn meetwaarde blok,auto gaat in storing bij 130 km/u dan gaat deze in noodloop en krijg ik de storing inlaatspruitstukdrukregelverschil. ik vind het zo raar dat ik geen turbo drukmeet in meetwaarde blok, heeft deze een turbodruk sensor? er zit wel een inlaattempratuursensor in de intercooler maar geen turbodruksensor.
heb turbodruk regelventiel al vervangen, hier ff een vraagje over hoe is de aansluiting hiervan voor de vacuumslangen kan iemand mij dit ver tellen.
drukdoos op turbo zit vast.
turbodrukregelventiel is vervangen.
weet iemand raad, alvast bedankt.