Geplaatst: 14-05-2007 22:10
Hallo,ik heb hier een 156 JTD waarvan klant zegt dat hij soms geen vermogen heeft.ik heb de wagen uitgelezen en dat geeft fout voorgloeien en fout gaspedaalsensor 2.klant zegt dat hij waneer hij door een put rijd dat dan de wagen dikwijls terug normaal trekt(tweifel ik sterk aan of die uitleg wel klopt)
zou dat aan die gespedaalsensor kunnen liggen en is die makelijk te vervangen,ik heb is gekeken en die zit denk ik op een moeilijk te bereiken plaatsonder achbord.groetjes gerrit