Geplaatst: 16-05-2007 9:39
[80420] Probleem met rijden af en toe storingslampje aan.
Bij deellast af en toe inhouden.
inlaat kanaal sterk vervuild dikke teer.
EGR dichtgezet helpt niet de motor blijft af en toe schokken en soms weer een poosje weg.
volgens mij toch iets met egr klep ga deze vandaag schoonmaken en systeem uitlezen.
kan het ook in de brandstof pomp zitten?
hier op de brandstofinspuitpomp zitten regelklepjes.
Een heerlijke toyota peugeot en een goed item voor problem car.
Wie heeft ervaring met deze problemen ?